ZİYARETÇİ AKINI, MARKALARA İKİNCİ MAĞAZALARINI AÇMAYA ZORLADI!

VIAPORT ASIA’DA İKİNCİ MAĞAZASINI AÇAN MARKA SAYISI 15’E ÇIKTI!
TÜİK’in açıkladığı verilere göre; Mayıs 2018’de perakende satış hacmi bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 4.6 arttı. Perakende sektöründe ciro verileri ise bir önceki yılın aynı ayına göre %19,5 arttı. Satış ve cirosundan memnun olan markalar alışveriş merkezlerinde ikinci hatta üçüncü mağazalarını açmaya başladı. Öyle ki ülkemizin en büyük alışveriş merkezlerinden biri olan Viaport Asia Outlet Shopping’te 15 marka ikinci mağazasını açarken ünlü bir simit markası üçüncü restoranını geçtiğimiz aylarda hizmete soktu. 224 mağazasında ayda 2 milyona yakın kişi ağırlayan Viaport, Avrupa’nın en çok ziyaretçi çeken alışveriş merkezlerinden biri olarak öne çıkıyor. “MARKA ÇEŞİTLİLİĞİ VE “OUTLET” FIRSATI ZİYARETÇİYİ CEZBEDİYOR!”

Sepet doluluk oranı olarak Türkiye’deki en yüksek orana sahip alışveriş merkezlerinden biri olduklarını söyleyen Via DMC Genel Müdürü Ogün Turanlı bu durumu şöyle açıklıyor; “Markalar için tüm AVM’lerde olmak değil, doğru lokasyonda ve doğru yapılandırılmış AVM’lerde olmak uzun vadeli yatırımlar için önemli bir fırsat. Doğru yapılanma gayretinde olan markalar da bu fırsatları kullanarak, bizim AVM’mizde olduğu gibi ikinci hatta üçüncü mağazalarını açıyorlar” diye konuştu. Perakende sektörünün 2018 yılında ciro artışını sürdürmesini beklediklerini belirten Turanlı, “İndirim ve kampanyalarının sürekliliği, fiyatların ve marka çeşitliliğinin alım gücüne göre düzenlenmesi gibi etkilerin perakendedeki satış başarısını direkt etkiliyor. “Outlet” hizmet sunan AVM’lerin bu yıl ve bundan sonraki yıllarda rakiplerinden daha kolaylıkla sıyrılacağını öngörüyoruz” diye konuştu.

“SADECE ALIŞVERİŞ MERKEZİ DEĞİL, YAŞAM MERKEZLERİ YAPIYORUZ”

Viaport’un marka karmasıyla herkese hitap edebilen bir alışveriş merkezi olduğunu belirten Turanlı; “ Viaport’ta lüks markaların outlet mağazaları ile birlikte, her alışveriş merkezinde yer alan markaların mağazalarını bir arada görebilirsiniz. Biz herkese ve her keseye hitap eden bir alışveriş merkeziyiz bu kadar çok ziyaretçi ağırlamamızın en önemli nedenlerinden birinin marka çeşitliliği olduğunu düşünüyorum” ifadelerini kullandı. Aynı zamanda standart AVM mimarisinden uzakta çarşılar oluşturduklarını da kaydeden Turanlı, “Ziyaretçiler artık klasik alışveriş merkezlerinin dışında, açıkhava yaşam merkezlerine yöneliyorlar. Sosyal yaşamın bir parçası olarak alışveriş ihtiyaçlarını karşılıyorlar. Bu sebeple Viaport Asia, eğlence ve sosyal yaşam üniteleri ile birlikte konaklama imkanı da sunan bir yaşam merkezi olarak rakiplerinden ayrışıyor” diye konuştu. Müşteri memnuniyetini ve sadakatini çok önemsediklerine de vurgu yapan Turanlı, “ Misafirlerimizin rahatı için her türlü ayrıntıyı titizlikle inceliyor ve ona göre geliştirmeler yapıyoruz. Buraya alışverişe gelen bir aile sıkılmadan, eğlenerek alışverişini tamamlıyor. Çocuk, eğlence parkında oynarken anne, baba göl kenarında yemek yiyip, kahvelerini içebiliyor. Avrupa caddelerini andıran sokaklarımızda mutlu insanlar gördükçe bizler de mutlu oluyoruz. Ayrıca outlet konseptine sıkı sıkı bağlıyız, markaların yüzde 70 outlet ürün bulundurma zorunluluğu var ve biz bunu denetliyoruz. Böylelikle misafirlerimiz kaliteli ürünü daha uygun fiyata satın alabiliyor” diye konuştu.

DÜNYANIN EN BÜYÜK KOTON MAĞAZASI VIAPORT’TA!

Türkiye’nin en önemli hazır giyim markalarından olan Koton, dünyadaki en büyük mağazasını Viaport’ta açtı. Kadın, erkek ve çocuk kategorileri başta olmak üzere tüm kategori ve koleksiyonların yer aldığı 4.700 metrekare alana sahip mağazada, yeni sezon koleksiyonlarının yanı sıra seri sonu ürünleri de bulunuyor. 1998 m2’sinin kadın, 1375 m2’sinin erkek ve 564 m2’sinin çocuk koleksiyonlarına ayrıldığı dünyanın en büyük Koton mağazası tek kattan oluşuyor.

AYNI AVM’DE AYNI MARKAYA AİT İKİ MAĞAZA

Türkiye’nin en büyük outlet alışveriş merkezlerinden biri olan Viaport Asia büyümeye devam ediyor. Geçtiğimiz yıl 22 bin metrekarelik yeni etabıyla ziyaretçilerine 50’ye yakın yeni marka sunan Viaport Asia, bu yıl toplam marka sayısını 224’ye yükseltti. Dünyanın en önemli markalarına ev sahipliği yapan Viaport’ta, LCW, Defacto, Guess, Mavi, Penti, Atasay, Parfume Point, Kemal Tanca, Damat Tween, HD İskender, Baydöner, Pidem, Burger King, Starbucks ikinci mağazalarını açtı. Ziyaretçilerine açık alışveriş caddelerinde hizmet veren Viaport, outlet anlayışı sayesinde uygun alışveriş imkânı sunuyor.

Viaport imkanlarından ilk önce ben faydalanmak istiyorum diyorsan

Hemen E-Posta listemize kayıt ol. Hem kampanyalardan ilk sen haberdar ol hem de sürpriz fırsatlardan faydalan...

Bilgilerinizin doğru olduğunu lütfen kontrol ediniz. Aksi durumda tarafınıza ulaşmamız ve cevap almanız zorlaşacaktır.